У галузі освіти система ПТО – одна з важливіших ланок.
Могутність країни – її національний продукт, створений руками тих, хто сьогодні
навчається в закладах профтехосвіти.
Ще недавно це було технічне училище №4, яке готувало робітників для машинобудівної промисловості: токарів, слюсарів по ремонту механічного обладнання. Наказ про організацію училища був підписаний в травні 1966 року. Тим же наказом був призначений перший директор училища – працівник компресорного заводу Лизунов Федір Андрійович.
В перший же рік на навчання було прийнято 180 десятикласників та 90 восьмикласників.
Росте і зміцнюється матеріально-технічна база.
Майстерні з машинобудівних професій перебудовуються в лабораторії кухарів,
кондитерів, продавців. З 2003 року торгово-кулінарне училище №37 стає
торгово-професійним ліцеєм. Сьогодні навчальний процес здійснюється в 14 кабінетах
та 5 лабораторіях, є хороший спортивний зал, де працюють спортивні секції, актовий
зал, бібліотека, готується до відкриття тренажерна зала.
До послуг педагогічних працівників в ліцеї працює
методичний кабінет. Проводяться відкриті уроки із загальноосвітніх
предметів та виробничого навчання, предметні тижні, конкурси професійної
майстерності. В 2005-2006 навчальному році на базі нашого ліцею
проводився конкурс професійної майстерності серед продавців, де перше місце
отримала учениця нашого ліцею. Хороша організаторська робота сприяє налагодженню
чіткої трудової та виконавчої дисципліни та позакласної роботи. Сьогодні в ліцеї працює батьківський комітет, рада з профілактики учнів, схильних до правопорушень, проводяться лекції, бесіди медичних працівників, психологів.
Подальшу долю ліцею директор та педколектив вбачають в
модернізації навчального процесу та впровадженні інноваційних технологій
навчання. Задачі педколектива великі, але ми впевнені, що
впораємось. |
||
Державний навчальний заклад
"Мелітопольський торгово—професійний ліцей"
Державна форма власності, ІІ рівень атестації
"Мелітопольський торгово—професійний ліцей"
Державна форма власності, ІІ рівень атестації


